skimmer i molnen och glitter i sjön

Tjolahopp
Kom precis hem från ett härligt sim pass på gottsunda badet. Helt okej ändå, men jag föredrar fyrishov när det gäller sim träning eftersom det var där jag tränade förut och även tävlade. Saknar det ibland faktiskt men så är det.

Idag hade vi även nationella proven i engelska 5 muntligt! Gick sjukt bra tycker jag. Nervös var jag inte häller, eller jo lite. Men det gick över väldigt fort. Både jag, Amanda och Malin hamnade i samma grupp efter förfrågan. Haha våran engelska lärare verkar gilla oss ganska mycket. Håller även på att skriva mitt tal till svenska 1 muntligt. Går bra där också, men det är jag nog mer nervös för. Inte för att stå in för klassen utan mer ifall jag missar något.

Nu ska jag nog ta en frukt och sen göra i ordning mej för säng gång. Sjukt trött efter dessa endast två dagar i skolan... Hur kommer detta sluta??? Annars är väl skolan bra! Fick glass efter lunchen, helt underbart att gå tillbaka till skolan i solen med en glass i handen! Sommaren snart här?

Aja, ses senare
Peace and love"




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback