My favs

Mina absoluta favoriter när det gäller doft just nu är
Shock, CK
Daisy, Marc Jacobs
Glow, Jlo
Love & Glamour, Jlo
Och sen mina dagliga favoriter
Crescent bay, Hollister
Pure, DKNY

Jlos parfymer använder jag knappast tyvärr... Dom luktar inte så som mina andra parfymer gör, alltså det känns bara fel när jag använder dom. Och det är inte jag som köpt dom. Ungefär varje gång pappa flyger köper han en parfym var till oss i familjen. Jag tycker om det men ibland är han helt ute och cyklar. He smashed it with marc jacobs Totalt den ÄLDKAR den! Luktar fräscht och blommigt vilket är precis det jag gillar. Sen har vi PURE, en till av mina favoriter. Köpte den för första gången för 1 och ett halvt år sen när vi var i Frankrike, och använt den sedan dess. Den håller länge och luktar fantastiskt! Hollister body splash har jag använt så länge jag kan minnas och den är suverän ! Everyone loves it.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback