En lista om Anna

10 saker du vill göra innan du dör:

 

Jorden runt resa

Få en en dotter

Ekonomiskt oberoende

Driva ett företag 

Bo i New York

Hitta ett riktigt bra partytriks

Gå bartender skola

Rita mitt egna hus

Gifta mig.

Känna att jag uppnått alla mina mål

 

9 saker om dig själv:

 

Jag är högerhänt

Säger jagvenne hur mycket som helst

Suger på att stava

Trodde en gång att jag skulle bli artist. Det krossades tyvärrpågrund av min fula röst

Älskar att rita i mina kusiners målarböcker. 

Älskar att baka

 Hatar att måla mina naglar, även fast det blir snyggt efter

Gillar inte twitter eller facbook. Beroende framkalande.

 Älskar serier i böcker så som 50 nyanser, elsas mode och twilight böckerna.

 

8 sätt att vinna ditt hjärta på:

 

Håret. Inget fult liten kalufs utan stylat och snyggt.

Sjuk töntigt men passion och drivkraft

Snygga kläder. 

Stora händer. Inget pytteliet här inte

Lukta gott

Vara lång

Gilla barn

Ha en blick framåt 

 

7 saker du ofta grubblar på:

 

Människan

Vad jag kommer att jobba med

Pengar, ekonomi

Varför just jag?

Vem är han

Hur vill jag att min framtid ska se ut

Varför vissa männsikor är så korkade att man bara, ja... ni fattar

 

 

6 kändisar du tycker är snygga:

 

Harry Styles

Chuck Bass

Kendall Jenner

Miranda Kerr

Ashley Benson

Douglas Booth

 

5 saker du aldrig skulle vilja göra:

 

Bli gammal

 Döda

 Skära av någon kroppsdel

 Brinna

Gå på jobbintervjuv. ( Blir så nervös för att inte vara perf)


4 saker du köpt den senaste månaden:

 

Ett par Tory Burch

Nagelack Essie

En ny parfym från Clean

 Jätte söt blus Lindex (handlar aldrig där så blev förvånad över att jag hittade något så snyggt)

3 sätt att få dig le/skratta:

 Modern Family

Råa skämt

Vara med mina närmaste vänner 

2 gamla favoritlåtar:

 

Längesen Petter och Veronica Maggio


Everytime Britney Spears

 

1 sak folk inte visste om dig:

 

Mitt hår stod rakt ut åt alla håll när jag håll



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback