Mörka ringar

Fan asså, och fan igen! Börjar få tillbaka mina mörka ringar under ögonen, eller rättare sagt... JAG HAR FÅTT TILLBAKA DOM! Alltså jag kommer börja gråta. Hatar dom, jag ser så jävla åhhh nej nu vill jag gråta.

Jag vet ju varför dom har kommit tillbaka. Jag. Sover. Inte. Men hur fan ska jag kunna sova? Jobbat från 10-22 om jag verkligen vill jobba mer kan det bli senare! Men mitt problem är inte jobb timmarna. Utan när jag kommer hem för att sova, tänker jag på allt möjligt... Vad kan jag göra för att bli bättre på det jag gör, hur kan jag hjälpa andra, gäster mm.
Eftersom far mim var borta ikväll så behövde jag vara med och stänga kassan vilket gjorde att jag slutade 1. Därefter skulle jag dra hem till Johan, men det dröjde då några ville ha med mej till bj, men hur i helvete skulle jag kunna komma in? Kanske inte omöjligt men men... Slutade med att jag ringde han 2 och gick upp för planen va att sova... Fixar mej och allt och läger mej i sängen. Jaha, då börjar det... Har legat i sängen sen kl 2 och kl är nu 6. Alltså vad fan är mitt problem? Så jävla trött men det går bara inte! Fuck alltså! Börjar kl 13 i morgon så jag har till 12 på mej, men skulle vara skönt om jag han med en lunch med kusse och kanske komma någon timme tidigare för att snacka lite servitörerna.

Ointresaant inlägg men lackar ur på mej själv snart alltså!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback