13 September 2013

Hollahopp!
 
Idag har jag väl inte gjort så mycket. MIna planer till att åka och "shoppa" blev inställda då jag verkligen inte ville.  Vaknade kankse runt kl 10 och då visade det sig att en av mina kusiner var här, då han också var sjuk so min lillebror. Skojade runt med honom ett tag sen åkte han hem. Karl, min bror alltså och jag tog en promenad. Vi gick förbi macken och köpte var sin cola och lite snacks. Tyckte synd om han, så det kunde jag lika gärna bjuda på. När jag kom hem kollade jag lite på THE WALKING DEAD. En av de bästa serierna enligt mej då jag är en total serie nörd. Nu ska jag jobba lite med min histora och senare läsa ett uppdrag som vi ska göra i skolan i 4 dagar nu framöver. Riktigt skönt att slippa alla lektioner faktiskt. Vissade sig också att vi missar två tyska lektioner så inga läxor på den fronten! 
 
 
 
George, Nelson och Jag. 
 
 
NU måste jag jobba, vi ses senare! 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback