DAGEN

Hej,
Måste nog snart sova. Helt slut, vet däremot inte varför eftersom jag inte hade någon skola idag... Under dagen kom farfar hem hit och frågade om jag och min bror möjligen skulle kunna tänka oss va bank. Alltså i början av festen kommer det finnas så att man kan köra poker mm. Kommer inte igår allt. Sedan ska min bror och jag dela ut pengar och även räckna ut vem som blir vinnaren. Vinnaren får sedan ett pris. Ganska kul ide tycker jag.
Film inspelningen till filmen min faster ska göra om alla kusiner gick väldigt bra förutom mina skratt anfall som är väldigt vanliga. Hehe,
 
Men i alla fall, imorgon börjar jag kl 9.30 så har ändå en sovmorgon. 
Bild från i morse. Inte ofta man vaknar så glad haha, driver.
 
Ses senare sweet hearts!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback