Deception

Sitter just nu i sängen med min kära mac. Extremt skönt att vara helt frisk nu faktiskt! På slutet trodde jag att den där huvudvärken skulle döda mej, men det tror jag ju alltid. Har alltid fått hört att jag är som en man när jag är sjuk. Jag beklagar mej och tror verkligen att jag kommer dö. 
Så under denna vecka när jag varit sjuk har jag ändå gjort en del. Eller gjort och gjort. Målat naglarna, städat rummet, tvättat mina kläder, sovit ut och tvättat lite mer. MEN jag har även kollat in den här nya serien som heter DECEPTION. Sjukt bra, och jag är bäst på serier så lita på mej. Kolla in den nu. Det ända som är lite tråkigt är att man inte vet om det kommer en säsong 2, då det är för få tittar siffror. Vilket menas med att det bara är 5 miljoner amerikaner som kollar på serien, när i själva fallet Scandal har 8 miljoner. Men även om slutet gör en mer nyfiken så är den värd att se. 
 
Och så idag har jag inte gjort så mycket. Vaknade runt 10 kläde på mej kollade på deception, åt lunch. Sen fick mamma för sej att vi skulle åka till TEAM SPORTIA och köpa nya cyklar. Finally! Varit utan cykle ett bra tag nu  och jag kan säga er det är inte roligt. En cykel behövs alltid. Så nu har jeg en sprilans ny cykel. Väldigt skönt. Vi cyklade hem cyklarna och jag blev sjukt trött eftersom jag inte varit ute på typ hundra år, nej men jag  har inte tränat eller varit ute och gått något på en vecka, plus att det kanske inte var så bra att jag inte hade världens tunnaste jacka på mej så blev jag lite frusen och somnade direkt när jag kom hem. Så nu har jag käkat, pappa gjorde sin berömda pizza deg och sen bakade vi dom i ungnen. Och ja nu sitter jag här. Det var inte meningen att detta inlägg skulle bli såhär tråkigt om vad jag gjort idag men nu är ni informerade om mitt tråkiga liv.
 
Så nu ska jag lägga in mina nytvättade  kläder i garderobben och sen ahr ingen anning vi får se vad som slår mej att göra,
 
Ta-ta 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback