EXTREMT TRÅKIGT

Borde egentligen sova för mitt egete bästa men så inteligent är jag inte, tyvärr.
 

VEM
Vem är i rummet med dig? Ett spöke
Vem fick du senaste sms av? Elizaavetaaa

Vem tänker du på nu? HUr jag ska lägg upp min dag i morgon.
Vem pratade du senast i telefon med? Bror min
Vems hus var du senast i? Farfars
Vem önskar du var med dig nu? Min kudde
Vem är din favoritsläkting? Släkting-ar. Johan kusseee pusse och Doris boris (Dora)

VAR
Var är din mobiltelefon? på min mage
Var handlar du mest? H&M, Carlings, Gina tricot och en del på Råhuset och Holmlunds.
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Monki
Var åkte du senast bil? Hem från Grand Hotell Hörnan

VAD
Vad åt du senast? Köttbiff med ratatouille
Vad drack du senast? Vatten
Vad är det för färg på dina byxor? Jag har nattline på mig
Vad är den närmaste saken som är blå? MItt täcke är vit med blå möster i.
Vad har du på fötterna? Inget
Vad är din favorit färg? Lila, Svart, Grön, Vit och Blå.
Vilken film såg du senast? Ego, eller i skolan såg vi Babel idag. (Den sög rekomenderas inte.)
Vad hör du just nu? The Script

HAR DU NÅGONSIN
Sovit i någon annans säng? Ja 
Hånglat på en bio? Nej
Hånglat i skogen? Ha ha nej
Tyckt att din kusin är het? Nej. Och. Igen. Nej
Sovit naken? Ja
Kört över hastighetengränsen? Ja
Målat om ditt rum? Nej, inte jag men målaren.
Dansat framför en spegel? Ja, går på dans så...
Fått hicka? Ja, vem har inte fått hicka!?
Dumpat någon? Ja
Stulit pengar från en kompis? Ja, men på skämt. Hon fick tillbaka oengarna 2 sek efter. Skulle aldrig ta nåfons pengar.
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? Ja
Varit i slagsmål? Ja, haha
Smugit ur ditt hus? Ja
Haft känslor för någon som inte känt desamma? Ja  
Hånglat med en främling? Ja
Älskar eller saknar någon nu? Ja 
 
Tog den från äpplo.
Några korta frågor så ni lär känna mej, eller så hittar ni något som ni inte visste om mej förut.
 
Sov gott vänner!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback