FÖSTA INLÄGGET

Tjenixen,
Dax att börja blogga eller? Nej men, denna blogg är till för mig själv och mina vänner. Här kommer jag skriva av mig och skriva hur mina dagar ser ut. Simpelt, eller hur? Haft blogg några gånger tidigare men tröttnade. Hade ingen passion längre eller vad man nu ska säga. Jag har börjat med att ställa mig in på att inte känna någon press för att blogga, detta är som sagt något jag mer gör för mig själv :)
 
Bättre teman och header kommer senare då min fina vän Elizaveta ska hjälpa mej. Så glad att jag slipper lära mej allt igen efter att ha glömt bort allt och så som dom ändrat sen jag var här. 
 
Imorgon ser det ut som jag är ledig hela dagen. Det enda som kanske jag behöver i skol väg är att skriva lite på en Historia hemuppgift som ska lämnas in om ett tag. Lika bra att försöka vara i tid så man inte blir stressad senare. Sen ska jag förhoppningviss åka och köpa något att ha på mej till farfar 70 års "kalas" som är på Lördag. 
 
Nu måste jag dra vidare och förbereda en film / tal som jag ska hålla inför typ 300 pers till Lördag. Vi ses senare bitches,
 
 
 
/ Anna
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback