God Lördag

Hollahopp
 
Knarkar Alvedon som en riktig sann knarkare. Konstigt nog hjälper det sjukt mycket. Febern försvinner i 6 timmar och sen kommer den tillbaka. Men så sjukt skönt att bli av med den så snabbt! Igår var jag på basket med min Bror, kusin och papa. Uppsala basket vann över LF basket med 4 poäng. 
 
Senare under dagen ska jag förmodligen kolla när min lillebror ska spela handboll. Ska faktiskt bli kul då jag aldrig sätt honom. Senare blir det bara myss framför brasan med en kopp te och film. Fömodligen en taco kväll om jag för önska. Så skönt när man är sjuk att bara kunna ta det lugnt och inte bry sej om något annat. 
 
Blir tyvärr inget stockholm i morgon eftersom vi alla har blivit sjuka eller det har i alla fall startat på mej och Malin, men jag vet inget om Amanda, hon kände sig hängig igår... Nu ska jag spela candy crush, Kom precis till level 59! Har vekligen fått ett beroende av det spelet. 
 
Ses senare!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback