Hate this shit

Så börjar äntligen bli frisk! Febern försvann idag lite halvt utan tabletter. Så det är skönt, men jag har fortfarande världens hosta, snorig och är hur trött som helst. Så i morgon stannar jag hemma igen. The only problem is that the cleaner is coming over so i need to get my ass moving. Men det blir nog bra med en liten promenad eftersom jag inte varit ute sen i lördags.
Tyvärr förlorade min brors lag i handbollen men fick delad vinst i dm dagen efter. Så grattis till honom.
Nu ska jag checka out lite keeping up whit the kardashians och sen sova. Redan sjukt trött, bara varit vaken i typ 5 timmar... Jag hatar att vara sjuk för jag har verkligen ingen ork i kroppen. Min muskler bara faller..
Aja ses senarre

Bilderna är från i helgen



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback