lördag 16 mars

Godmorgon!
 
Hur är det med alla idag? Jag mår bra i alla fall! Vakande runt halv 12, därefter tog jag en dusch och nu har jag fönat håret platat det för att senare i kväll locka det något. Snart ska jag ner till Eklundshof och fixa lite till Frafars fest ikväll. Ser framemot der, fast kanske inte videon som jag inte sätt ännu, men hoppas den blir bra! Skrattade ungefär helatiden dom filmade så det är väl bara mina skratt attacker som kommer vara med i filmen, men det är ju typiskt mej.
 
Ligger just nu och lyssnar på One way or another ( Teenage kicks ) . Juste, Elizaveta var ju i stockholm när 1Dworld var här. Hon är ju mer av ett Justin Bieber fan, men hennes kompis Dimitra är Directioner så hon följde med. Och snäll som hon är så köper hon mej One way or another (teenage kicks) plattan ! Sjukt snällt, 
 
Lite all naturell bilderrr från idag :)
 
 
 
 
Ses senare, Puss!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback