From the first moment

Hej bloggisen! Haha känner mej hur töntig som helst när jag skriver det men seriöst, har ni inte märkt att jag suger på att skriva början i ett inlägg? Hur svårt han det va, eller hur? Jag börjar om typ tvåhundra gånger innan jag känner att jag är töntig och bara skriver något. För mej är det en av de jobbigaste delarna i att blogga, men det som är värst är att jag vill byta design hela tiden. Men eftersom jag inte kan ändra själv så måste jag ju kontakta min superhjälte Elizaveta. Men sammtidigt vill jag inte lägga hella min blogg på henne... haha ( om du ser detta så får du gärna ringa mej baby, för måste berätta ngt sjukt intressant!)
 
Dagen har varit sjukt skön. Eller jag förutom 2 matte lektioner som jag jobbade tyska på, bad ass, iknow! Känner att där borde man förstå min irroni i det hela. Solade en del efter lunchen med sommar fina tjejer, och därefter fick jag reda på svenska betyget som blir för mej i Svenska 1, C. Faktiskt nöjde eftersom jag inte satsat så mycket under denna termin på något ämne. Undra hur det kommer sig, host host. 
 
 
Nej iaf, så under denna fina fredagskväll så har jag käkat middag, hjälpt min käre bror med en inläminigsuppgift som jag fick MVG i när jag gick i 8:an, så lycko honom som har en sånn bra syster yster som själva mej! Hehe. Sen kolla lite på Vampire diaries och fixat mina naglar. Helt sjukt in love med mavalas nagelack FEMININE. Simpelt och enkelt. Ser kanske lite tantigt ut på bilderna men skönt att ha på. Nu ska jag fixa lite inför i morgon när mina tjejer kommer på grillkväll. 
 
 
 
 
Så ha en bra fredag allesammens så ses vi maybe baby i morgon.
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback