I will never be the same

Fina söta vänner / läsare, hur mår ni? Jag mår toppen! Inte bloggat på ett tag, men känner att jag inte haft något viktigt att säga. Men idag låg jag och tänkte fan helvete jag har ju massor. Jag är ju inte så himla bra på att komma ihåg mina idéer till bloggen, men det får jag bli bättre på!

Idag har jag bara tagit en lugn fredag med mina föräldrar och kollat sex and the city 2. Älskar verkligen serien och filmerna. Inte något jag kollat allt av och kommer inte göra, vill inte förstöra känslan av serien.

Imorgon är jag förmodligen helt ensam då mammo och pappo ska på bröllop och bror , jag vet inte. Men vi får se om Malin kommer över. Skulle vara skönt så jag slapp va hemma själv, även fast alla kommer hem på kvällen. Men hatar verkligen att va hemma själv hos oss efter 22.

Nu måste jag sova, lång dag har gått förbi med bla svenska redovisning som jag fick A på, sjukt nöjd!

Kram på er !




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback