It can be hard sometimes

Hej bloggis! Så idag hade jag nationella proven i engelska och det gick faltiskt helt okej. Pennan bara flög fram lver pappet och det blev ganska mycket text. Nu får jag bra vänta och se om det va ngt bra jag skrev haha. Hoppasss! Senare drog alla till alnäs för idrottsdag. Hamnade i ett sjukt bra och roligt lag vilket visade sej sen att vi bara förlorade alla grenar... Haha händer alltid mej. Därefter drog jag hem och tog en lugn fredag med la famili. Gjorde paj och fixa runt lite kollade även på new girl och gud så jag skratta. Trodde min bror skulle få fipp på slutet alltså! Haha

Imorgon ska jag betala av mina skulder till mamma genom att putsa fönstren men först blir det Gränby... Och jag får inte köpa ngt. Har inte råd :( aja uppdaterar senare i morgon om jag hinner puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback