Jag

Känner just nu att jag bara vill hoppa av gymnasiet och resa
...
men jag är för feg, och vill inte missa studenten mm.
 
Jag har jätte svårt att hålla i pengar.
 
Alltid lika generös med att dela med mej. Lite för generös i mina ögon.
 
Hatar att jag inte kan ha brun hår.
 
Besatt av att titta på serier.
 
Älskar att göra min mamma glad. Så gör oftast som hon säger. 
 
Gillar inte när pappa säger vad jag ska göra.
 
Litar inte på någon i min omgivning även fast jag kan försäga mej sjukt lätt.
 
Önskar att jag hade en person jag kunde välla ut alla mina tankar och känslor till.
 
Hatar folk som bara tar och tar men inte ger något tillbaka.
 
Hatar Facebook. Den sämsta ideen någon har kommit på.
 
Jag fungerar inte utan att ha "små" mål i livet.
 
Jag älskar att träna tills jag svettas något kopiöst, men jag hatar vägen dit. 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback