Undressed

Hej bloggisen!
 
Köpte det helt otroliga pudret från smashbox idag, och jag totalt älskar det! Värt pengarna, och vad jag har hört så ska det räcka jätte länge vilket är toppen för mej.
 
 
 
 
Sen köpte jag även nya fina hörlurar från apple eftersom jag gjorde sönder dom jag fick med till min phoniie. Men så är det, allt håller inte i evigheter.  
 
 
Åhh juste. Såg något riktigt hemskt idag på stan. Jag va inne på bikbok för att fördriva tiden lite och sen hörde man en duns (Eller vad man ska säga). Massa folk sprang ut från butikernaoch kollade, så varför inte följa efter? Aja när jag kom ut såg jag att en kvinna hade trillat ner från rulltrappan. Först såg jag inte att det va jätte illa, men sen börjad det bara forsa blod. Stackars kvinna, men lite får hon ändå "skylla" sig själv eftersom hon var stup full och ville inte att någon skulle hjälpa henne. Men sen kunde hon inte röra på sig och Vodka flaskan trillade ut. Därefter gick det inte så bra att fördriva tiden eftersom man bara tänkte hur det gick för henne... Ambulans och grejer kom och massa folk stirra och en man stog och skrek till alla att fortsätta gå och va skit pist...
 
Iallfall så ska jag nu plugga lite Tyska eftersom jag har läsförståelse prov i morgon, och läxa till både fredag och lördag. Korkade lärare? Haha lite. 
XX


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback