Valborg 2013

Sååååååååå, nu är jag vaken och inte redo för första maj. Är helt jävla slut och vill bara gömma mej under en sten.

Självaste Valborg igår va sjukt rolig! Dagen för började med att jag träffade upp Malin, Amanda och några av Malins kompisar. Vi stack och köpte lite gott och sen drog vi t ån och kollade på forsränningen. På slutet kom vi närmare och fick första parkett till att se målgången. Där efter gick vi runt på stan en stund och käkade lunch på max. Mc d var proppat. Köpte en tröja och sen stack jag hem.

Ringde ello och dom va pg t stan så jag bytte om hade ett stort och långt samtal med min pappo sen va jag klar för kvällen.
När jag kom ner träffade vi efter ett tag lite människor och vi drog mot Årsta för en maj brasa men det visade sej att den började kl 9 så vi drog mot bussen. Där träffade vi några sjukt roliga killar som vu sedan lämnade kvar på bussen. Prata med Kirre och lite sån sen stack vi t stadsparken där det inte hände så mkt så vi åkte t ekonomikum. Va pg t ngn fest på nån balkong men en tjej baka så vi stack t stan. Träffade gammalt gott folk på bussen och sen mc d och därefter hem. Nu år jag helt slut och ska sova en stud!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback