Längesen

Men tjenar bloggisen,
och även du som har läst min blogg ungefär varje dag även fast jag aldrig skirver ett nytt inlägg... Tack till dig helt enkelt! Tänkte nu faktistkt börja lite igen för mitt eget bästa... Det ska inte bli något spektakulärt eller något. Helt ekelt en blogg för mig där jag kan skiva ner hur jag känner, kanske lite tips, lite allt möjligt men den kommer finnas här mest för mig som sagt. 
Känner just nu att jag behöver någonstans där jag kan skiva av mig bara, men ingen press på uppdatering eller något. Jag vill också hitta ny inseration till saker. Om ni vill kom med tips om saker, har ju inte så många följare.. Men om ni undrar något fråga på bara! Vill vara lite mer öppen :) 
Nu har jag i alla fall höstlov i 2 veckor, kan ta det lite lugnt plugga igen religionen som jag tyvärr ligger efter med. Hatar vekligen denna uppgift, har trängt bort den hela veckan... Men nu har jag faktiskt börjat, till min stora glädje. Visade även början för mamma och hon blev sjukt pepp på att hjälpa mig. Tro det eller ej så utbildade hon sig till religions lärare och jag tror det var svenska lärare också, men sedan blev hon gravid med mig så hon hoppade av och det blev försäkrings linjen i stället. 
Har även lite saker inplanerat under dessa två veckor som säkert kommer bli kul, hoppas jag!
Men tills vidare ha det bra och kämpa på i denna höstiga månad 
 
KRAM Anna
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback